M&M ovlašćeni Škoda servis

4 činjenice o Škodi koje možda niste znali

Škoda, jedan od najvećih svetskih proizvođača automobila, ima reputaciju koja kaže da sa njima dobijate odličan odnos cene i kvaliteta. Treći je najstariji proizvođač automobila na svetu i prodaje preko milion automobila godišnje širom sveta. Tokom prošlog veka, češki brend je dramatično povećao sopstvenu vrednost, što je rezultiralo dugačkom listom nagrađivanih automobila distribuiranih širom sveta.

 

Od kada su se pridružili Volksvagen grupi 2000. godine, brend je progresivno postajao bolji. Škoda je od tada pobrala mnoge nagrade, uključujući nagradu Auto Express-a za najboljeg proizvođača i nagradu za automobil godine uručenu od strane Motor Trade-a..

Nastavak ovog teksta donosi vam četiri činjenice o Škodi za koje do sada možda niste čuli.

 

Počeli su kao proizvođači bicikala

 

Škoda nije uvek bila kompanija koja se bavila proizvodnjom automobila. Prvobitno, osnivači Škode Laurin i Klement počeli su da osmišljaju i prodaju bicikle na guranje.

U decembru 1895. mehaničar Laurin je imao bicikl koji je trebalo popraviti. Posetio je prodavnicu bicikala u Čehoslovačkoj i bio je izuzetno razočaran uslugom jer je osoblje bilo nepristojno i odbilo da popravi njegov bicikl.

 

Laurin i Klement su naučili kako da opravljaju i prave bicikle kako bi pružili uslugu koju su i sami tražili. Postali su veoma dobri u tome, prodato je mnogo bicikala, pa su odlučili da naprave sledeći korak i dodaju motore.

 

Počeli su da proizvode motore 1899. godine, što je na kraju rezultiralo stvaranjem preko 4.000 različitih tipova motocikala. Na kraju, automobili su ušli u mešavinu kada je svet poludeo za automobilima, a Škoda je 1905. godine njima zamenila motore.

 

Proizvodili su trkačke automobile

 

U kasnim 70-im, Škodini modeli 110R i 130R bili su popularan izbor za trkačke automobile. Do ranih 80-ih, ljudi sa Škoda automobilima mogli su da odaberu određeni sportski paket od svog lokalnog prodavca automobila.

 

Glavni fanovi dolaze iz istočne Evrope, ali reli automobila je Škodina aktivnost od njihovog samog stvaranja.

Škoda automobili su često favoriti sa RVD motorima u svojim ranim modelima.

17 godina zaredom osvajali su svoju klasu u RAC-u koristeći 130LR Estelle, koji pokreće motor od 130 KS.

Škoda je i danas aktivna u trkama WRC šampionata, i ostvaruje značajne rezultate.

 

Najskuplja Škoda ikada napravljena bila je torta

 

Po našem mišljenju, ove činjenice o Škodi upotpunjuje baš ova: njihov najskuplji automobil ikada napravljen nije bio automobil za vožnju. Tehnički, to nije, osim oblikom, ni bio automobil. Bila je to replika torte Fabia modela za njihovu TV reklamu iz 2007.

Torta je koštala 500.000 funti, što je premašilo rekord za najskuplji Škodin proizvod koji je postavio automobil Škoda Superb.

 

Auto Express je rekao da je reklama za tortu Fabia jedna od najboljih koje je Škoda napravila. Rekli su da je „Fabija torta bila manje promocija, a više spektakl“, što je verovatno bio jedan od razloga zašto je kampanja bila tako uspešna.

 

Reklama je bila omiljena na nekoliko reklamnih festivala, primajući počasti od British Television Advertising Avards i Creative Circle Avards.

 

Premijera reklame za tortu u Velikoj Britaniji bila je 17. maja 2007. i izazvala je pažnju širom sveta. U roku od dve nedelje, 37.000 ljudi posetilo je sajt Škode Fabije, a još 260.000 je pogledalo oglas na YouTube-u, što se pokazalo kao jedna od najpopularnijih reklamnih kampanja koje je Škoda ikada objavila.

 

Škoda je ekološki svestan brend

 

Ako želite da date kroz svoj doprinos pomognete životnoj sredini, Škoda vas neće ometati.

Zapravo, za svaki prodat automobil u Češkoj, oni će izgraditi jednu od svojih toplana na pelet i posaditi jedno drvo kako bi se “izjednačili” u borbi protiv emisija koje će automobil proizvesti.

Možete se voziti bez osećaja krivice u potpuno novom automobilu, znajući da ne štetite u potpunosti životnoj sredini. Pretpostavljamo da je bolje išta nego ništa. Ako su nas ove činjenice o Škodi išta naučile, od sitnog i treba početi. Kao od bicikala na guranje, na primer.

Kako Škoda postaje sve popularnija širom sveta, potrebno je obezbediti originalne delove i pouzdan servis i dijagnostiku. Zato smo mi tu. Nažalost, ne servisiramo torte.

cinjenice o skodi